Jumaat, 22 Mei 2009

Orang Kita Kemaruk Ubat Seks

Harian Metro hari ini mendedahkan satu lagi sikap pelik dan jelik orang kita.Sikap kemaruk dan obses dengan ubat kuat seks.Yang paling pelik boleh pulak main jampi-jampi dan lagi memalukan...kalimah Allah dan Rasullullah pun dicampur dalam jampi serapah ilmu sesat ni.

Tak dinafikan..hakikat dan naluri manusia menyatakan seks itu satu kenikmatan.Dan kerana kenikmatan itulah,banyak perkara bodoh manusia sanggup lakukan.Memang semua lelaki mengimpikan tenaga seks yang kuat dan hebat...tetapi kalau sampai ilmu mengarut dan tak tentu hala pun diamalkan apa kisahnya.

Itulah hebatnya orang kita...sebut aje apa barang yang boleh kuatkan tenaga batin ni semua serbu.Semua serang...yang dah tua bangka pun kalau boleh nak serbu dan serang sekali.Dulu masa kecoh keluar Viagra,yang dah sah normal pun sapu jugak.Sedangkan semua dah tau,pil tu untuk mereka yang "kekurangan".Bukan mereka yang tak lebih dan tak kurang dan bukan jugak untuk mereka yang melebih-lebihkan.

Tapi yang herannya...kalau bab mengurut tenaga batin ni jarang-jarang pulak yang nak pergi.Alasan sakit la...alasan malu la.Sedangkan antara ubat yang tak kehapa-hapa dengan teknik urutan yang betul rasanya lagi terbukti dari ubat yang entah ya atau tak.

Obsesnya orang kita pada seks memang tak boleh dinafikan.Mungkin pedih tapi tu la hakikat yang sebenar.Kalau tidak..tak adalah kes rogol macam sumbang mahram...kes skodeng...kes raba orang dan segalanya yang bersangkut paut dengan seks.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan